Intendent : Ewelina Ogórek
tel. kom. 501 525 029
Szanowni Państwo,
Rejestrując się do systemu lub zamawiając obiady dla swoich dzieci w systemie zamów posiłek
(zalecamy korzystanie z przeglądarki internetowej Chrome lub Safari w komputerze).
Rodzice nowych uczniów rejestrują się w systemie zamów posiłek za pomocą linku rejestracyjnego:
Rodziców nowych uczniów, którzy dokonali rejestracji w systemie zamów posiłek zapraszamy do intendenta stołówki w celu wyrobienia breloka obiadowego, koszt 10,00 zł płatne gotówką.
Brelok obiadowy służy do identyfikacji uczniów w czasie wydawania obiadów.
System zamów posiłek działa na zasadzie przedpłat, to znaczy aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć zamówienie.
Rodzic w systemie zamów posiłek może odwołać zamówiony obiad jeśli dziecka nie ma w szkole (najpóźniej do godz.9.00 danego dnia lub wcześniej).
W razie pytań proszę o kontakt z intendentem stołówki p. Eweliną Ogórek tel. 501-525-029
adres e-mail: sp2.intendent@gmail.com lub dziennik Librus (Ewelina Stołówka)
W razie problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta aplikacji bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”.
W zakładce „Pomoc” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.